livrare.jpg

COSTURI DE TRANSPORT

h3COSTURI DE TRANSPORTh3 p span style=color #ee1d24; font-size 12pt;Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare despanbspan style=color #ee1d24; font-size 12pt; 5spanbbspan style=c (2).png

CONDIȚIILE LIVRĂRII

Produsele achiziționate pot fi ridicate de la depozitul magazinului AFINA sau livrate la domiciliu.
Cererea de livrare se perfectează în momentul confirmării comenzii de către un angajat al Companiei.
Livrarea la domiciliu se efectuează în timpul stabilit de Cumpărător și reprezentantul Companiei la momentul perfectării comenzii. 
Livrările se efectuează doar în razele Republicii Moldova.
Durata livrării depinde de stocul disponibil a mărfurilor comandate de Client și de timpul necesar pentru a perfecta comanda de livrare.
 Durata livrării se negociază cu Clientul a momentul perfectării comenzii de livrare.

Pentru mai multe detalii despre Serviciul de livrare accesați „Termeni de livrare”.
Mărfurile se livrează pe adresa indicată în comandă de livrare, până la scară sau până la poartă, doar în cazul dacă există drum de acces
pentru vehiculele cu o greutate de 3,5 tone, conform Tehnicii de securitate și Regulilor de circulație rutieră a Republicii Moldova.
În caz contrar, mărfurile se vor descărca la cel mai apropiat punct de adresa Clientului, care permite staționarea vehiculului.
Serviciul de livrare nu include descărcarea mărfurilor și ridicarea acestora la etaj.

TERMENI DE LIVRARE

Livrarea produselor este disponibila pe teritoriul Republicii Moldova.

Condiții generale.
Cererea de livrare este se îndeplinește de un angajat al companiei în momentul confirmării comenzii.
Cumpărătorul trebuie să anunțe adresa completă pentru livrare și numărul de telefon.
 Numărul de telefon incorect, adresa inexactă sau incompletă pot duce la anularea livrării!
Livrările se fac în conformitate cu programul: Luni - vineri: între orele 9:30 și 15:30 Sâmbătă: între orele 10:00 și 15 Duminică: zi liberă.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată la momentul perfectării expedierii prin curier, în intervalul orar în care Curierul
 îl va anunța că livrează Comanda Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia
 la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
În cazul în care Clientul nu va fi disponibil pentru a recepționa Produsul comandat / achiziționat, acesta va achita o taxă de transport aferentă unei posibile noi livrări.
 Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
În cazul în care Clientul se afla în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi livrată la adresa indicată în Comanda
 de livrare doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii
și identității persoanei ce va recepționa Produsul. La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identității sale și va prezenta dovada achitării
 Produsului sau va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către AFINA
la momentul predării Produsului comandat către Client. Serviciul de livrare nu include ridicarea mărfurilor la etaj si/sau descarcarea acestora.
Marfa este livrată la adresa Cumpărătorului la întrarea sau la poartă, doar dacă există căi de acces pentru o mașină cu o capacitate
de încărcare de 3,5 tone, în conformitate cu cerințele tehnicii de siguranță și conform regulilor de circulație a RM.

Termene de livrare
Termenul de livrare este 3 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 6 zile calendaristice de la plasarea Comenzii.
În cazul Campaniilor Promoționale desfășurate de AFINA există posibilitatea ca numărul de Comenzi să depășească
 pentru o perioadă scurtă capacitatea Serviciului de curierat, astfel există posibilitatea ca termenul de livrare
estimat la momentul vizualizării să poată suferi modificări.